طرح درس نویسی پیش دبستان

بر اساس کتاب "با کودکان خود طیب سخن بگوییم"
بایگانی
آخرین مطالب

طرح درس نویسی پیش دبستان

بر اساس کتاب "با کودکان خود طیب سخن بگوییم"





بسم الله الرحمن الرحیم

به برکت تقسیم کار و متمرکز شدن افراد روی کارهای ثابت ، کار طرح درس نویسی بر اساس فصل لحن از کتاب "طیب سخن" به علمیاتی شدن نزدیکتر شد.

سرگروه هایی که لحن های دعایی، تعجبی، امری و خبری، تشویقی و توبیخی را در نظر گرفته بودند با سعی فراوان و کمک از دوستان دیگر مشغول تببین لحن مربوط به کار خود و طراحی فعالیت بودند و برای ارائه روند کارهای خود و رفع ابهامات جزیی از لحن ها درخواست جلسه ای کردند که استاد موافقت نمودند و کمی در رابطه با لحن ها و درستی یا نادرستی روند کارها توضیح ارائه دادند. 

پس از این جلسه، همسر استاد بزرگوار، خانم ادیب ،که خودشان تجربه سالها کار و فعالیت با کودکان را داشتند به یاری شتافتند و از فرصت های خوبی برای ضبط کردن صوتهایی در مورد تببین لحن های موجود از استاد کمک گرفتند و به گروه منتقل کردند .

این ایده ضبط کردن توضیحات لحن های مختلف توسط خانم ادیب باعث شد تصویر واضح تری از مفهوم لحن ها در ذهن ها نقش ببنند و کار برای گروه ها راحت تر بشود .

 

صوت جلسه ی هشتم طرح درس پیش دبستان

(سوم بهمن ماه 98)

 

صوت هایی  در مورد لحن های مختلف که به همت خانم ادیب از استاد اخوت ضبط شده است:

صوت لحن دعایی و درخواست

صوت لحن شادی

صوت فعالیت های لحن شادی

صوت لحن تشویق و توبیخ

صوت لحن پرسشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۹
زهرا سادات علوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی